Minikprensmmm Kızlar Bebeğim 90 günlük mama * anne sütü olarak gitmemize rağmen kilo almamış 1 haftada 90 gram almış neden böyle olur ki çok moralim bozuldu
Ipekk Minikprensmmm çokmu kusuyor. Veya idrar kan tahlili yaptırdınz mı enfeksiyon durumlarındada kilo alımı düşüyor.
Sekerci Minikprensmmm Benim bebeğimde bu şekilde bi problem yok dedi doktor gayet normal metabolizması hızlı çalışıyor dedi. Yediğini yakıyır yani üzülmene gerek yok ilersi için iyi bişey dedi bende rahatladım. Şuna 4 aylık 5.500 kilo😔 anne sütü+ mama
Karakiz Minikprensmmm cnm sagligi yerinde olsn onemli.olan bebis kilo alir merak etmeyin oglum 2400 dogdu 5 ayligiz 6.300 kg bobrek tasi var sancisi cok oluyo onu oyle gordikce kilo almasin cani icinde olsn o bize yeter 1 aylikkn bobrek tasi cikti
Minikprensannesi Minikprensmmm oglum 3 aylıkken sadece 500 gram aldı 3. Ayda öyle olabılır iştahınazaldı yemıyordu içmiyordu daha yenı yenı biraz biraz mamasını içiyo
Minikprensmmm Ipekk eşim göreve gitti gelsin yaptırmaya gidicez çok çok moralim bozuldu 1 haftada 350 gram mamayı artı beni emdi yine de 90 gram almış yanakları falan da indi zaten farkındayım çok moralim bozuldu oturdum ağlıyorum ya
Enruli Minikprensmmm aynı durumdaydım üzülmeyin saatli emzirin mesela 3 saatte bir önce memeyi sonra 90 mama verin baktınız kusmadı 3 saat sora emzirin sora 100 cc mama verin muhtemelen süt az yada sizi tam emmiyor ben böyle yaptım doktorum tavsiyesiyle yaptım bu hafta 300 gr aldı 🙏
Minikprensmmm Sekerci canım çok moralim bozuldu ya tabi her bebek kendine özel ama böyle bakıyorum akranları tosun gibiler maşallah yattıkları yerden kalkamıyorlar bizim ki de atak çok hep hareket halinde yemesi de güzel 1 haftada 350 gram bebelac goldu bitirdi anne sütü aldığı halde çok üzülüyorum
Sekerci Minikprensmmm Sizi çok iyi anlıyorum bende aynı şekilde üzülüyorum ne yapsam bilemiyorum. Mama değiştirdim yok aynı yani inşallah ek gıdaya geçince alırlar.
Melek21 Minikprensmmm bence sen elindeki nimetin farkında değilsin kız benim oğlanda zayıf kaynanam mama ver kilo alsın diye başımın etini yedi ama önemli olan kilo değilmiş boyunun uzunluğu çok şükür uzun boylu oğlum kiloyu çok takmıyorum ben artık hareketli olduğu için bence çok almasını beklememek gerek 🥰
Payidar Karakiz böbrek tası olduğunu nasıl anladınız benim bebeğimde 20 günlük gazını cıkarmasına rağmen cok sancısı var artık hersey geliyor aklıma 😔
Minikprensmmm Minikprensannesi bizim de öyle yemesi içmesi iyi maşallah ama çok hareketli şimdiden oturmaya başladı mekik çeke çeke resmen göbeğini eritti çocuk ya 😂
2109bal Minikprensannesi alerjisi olabilir mi kaksında falan değişiklik var mı yeşil kaka mukuslu kaka
Kvncprns Benim oğlum da hiç kilo almayan bir bebek şuan 8.5 aylık 8 kiloydu 8 aylıkken. Benden sonra doğum yapan arkadaşım var bebeği 6 aylık ve 10 kilo 🙈 ama inanın hiç takmadım kafaya ve gelişimi sağlığı yerindeyse hiç sıkıntı yapmayın derim
Kvncprns Ve inanın çok iştahlı bir bebek ne ek gıdada nede başka birşeyde hiç sıkıntı yaşamadım ne verdiysem hep yedi ama çok hareketli belki ondandır ama inanın aslında daha iyi kucakta daha rahat taşınıyor:)
Minikprensmmm Kvncprns doğru diyorsun canım benim de salmam lazım bu kilo olayını kafamdan kanında bişey çıkmadı idrarında da çıkmadı çok şükür
Karakiz Payidar cnm cisini yaparkn cok agliyodu ayaklarini cekiyodu gazi hic olmadi ilk zamanlar bezinde seffaf seyler vardi bezdn kaynaklaniyo dedik degistik yine ayni olunca dr gittik hersey temiz cikti ultrasyon istedi ultrasyonda belli oldu bi dr gidin ultrasyon isteyin bi bibreginde 4 bi bobreginde 3 tas vsr dusuruyor ilaca basladik
Sultanim Karakiz cnm şeffaf şey dediğin böyle toz şeker görünümlü gibi mi benim kızımdada var 2 gündür bende dedim acaba bezden mi
Karakiz Minikprensmmm ilk ben fark ettim bezinde seffaf seyler vardi bezdn dedik degistirdik ayni olunca ultrasyona girdi orda cikti
Minikprensannesi Minikprensmmm bizimki gene öyle çok içmiyor mama keyfı olursa mızmız benım oglan ya 😂
Elegance Minikprensmmm Minikprensmmm Minikprensmmm Minikprensmmm Minikprensmmm Sütünüzü sağdınız mı kaç cc çıkıyor ve günde ne kadar mama içiyor