MuMuBu en zor gece emmesini kesmek zaten, fakat kararlı olup yapmanız gerekiyor 4 gün kesin çok çok zor geçiyor bütün gece ayakta oluyorsunuz emmek için kalkıyor ondan sonra uyumuyorlar ama sizin vermemeniz gerekiyor uykusuz kalıyorsunuz Co çok ağlıyorlar dayanmanız gerekiyor sonra sonra pes ediyorlar alışıyorlar kalkmıyorlar uzun süreç yani çok sabır gerektiriyor gece emmesini kesmezseniz bütün gün tok oluyorlar ek gıda yemiyorlar malesef benim kızımda aynıydı hiç bişey yemiyordu birden kararlı olup kestim yoksa o şekilde devam ediyor sizde cok rahat ediyorsunuz bebekte bütün gece uyuyorsunuz en azından