Uykucubv Ara ara ağlıyor uykusunda bezini açtığım da da ağlıyor sanırım korkuyor ve agrıısı var tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
Ebruea Uykucubv öncelikle geçmiş olsun doktorunuz nasıl bir yönlendirme yaptı size sarılı mı açık mı. Bizim açık oldu verdiği kremleri bezine sürdük ilk 2 çiş de ağladı sonrası daha iyi geçmişti. Ağrı kesici verdiniz mi
Uykucubv Ebruea dönüşümlü Ağrı kesici 24 saat kullan dedi 2 merhem ilki şimdi diğeri klips çıktıktan sonra bide çiş yaparken yanmasın diye bir losyon verdi
Ebruea Uykucubv hımm bizde klips yoktu o yüzden pek bilgim yok açıkcası bize uyuşturmak için krem vermişti
Ebruea Uykucubv sürekli kullanmak için mi sadece işlem zamanında mı. Bizim her bez değişiminde beze sürdük. İlk 2 günü geçince daha iyi olacak inşallah
Uykucubv Ebruea dün çok kötüydü gece biraz sakinledi bizde her bez açtığımızda 24 saat kullanmamızı söyledi doktor