Merhaba hanımlar internette çok bilgi kirliliğine rastladım her yerde farklı bilgi mevcut bu yüzden sizlere sormak istedim. Birkaç sorum var;
Başlangıçta direkt pekmez mi yoksa özünü mü vermemiz gerekiyor?
Öneri markanız var mı?
Keçi boynuzu, üzüm, dut hangisini vermeliyiz?
Hangi ayda hangisi veriliyor?