kizlar doğum yaptigimdan beri kahve neskafe cay günlük tüketiyorum lakin emzirdigim icin bebegimin uykusunu etkiledigini düşündüm bebegim gunduz toplam 1saat uydugu ve gece saat basi uyandigi ve suan dis doneminde oldugunu farkindayim lakin görünürde dis yok şimdilik kafeinle alakali oldugunu düşündüm. İki gündür kahve neskafe içmiyorum cay sadece sabahlari iciyorum oglum iki gundur uyuyor gunduz toplam 4saat gece sadece iki kere uyaniyor . lakin benim basim feci sekilde ağrıyor kahve icmemek icin zor tutuyorum kendimi🤐🤭☺