Hanımlar Merhaba bugün doğum yapalı tam bir ay oldu ilk doğumumda Ve mecburi sezeryan oldu benim isteğim ve beklentim dışında ağrılarım hala devam ediyor çok uzun süre yürüyemiyorum eğilip kalkamıyorum özellikle sağ kasık tarafında yoğun ağrı var ilk doğum olduğu için hiçbir tecrübem yok lütfen sezeryan doğum yapan arkadaşlar bana bilgi verir misiniz ne kadar sürüyor bu aralar daha dişimle alakalı bir sorun yok ama ağrılar canımı çok yakıyor en çok da bebeği emzirirken normalde her memeyi 20 dakika emzirin diyorlar ben 10 dakika zor dayanıyorum 😥🥺😣 Çocuğumu da beslemediğimi düşünüp daha çok üzülüyorum ..