Birprensesannesiii3850 Sorum baslikta kizlar 1 ay once ilac kullandik ama bir kac gundur kulagini tekrar cekmeye basladi enfeksiyon tekrarlamis olabilir mi
bilgemira Birprensesannesiii3850 evet gecen eltimin oglu oldu ilaclar bitti tekrarlamis sivi falan varmis burnu dolmus falan .
dinle_beni_bi Birprensesannesiii3850 banyo yaptırırken su kacmamasina dikkat edin. tekrarlayabiliyor. Dr umuz bir süre kafasını yikatmamisti bize.
Selin123 Birprensesannesiii3850 Olabilir ben kendimden biliyorum ilkokulda orta kulak iltihabı olmuştum 25 yaşındayım hala arada bir tekrarlıyor
Birprensesannesiii3850 dinle_beni_bi haftada 1 kere yıkıyorum ama ister istemez kaçıyodur tabi 🤔tesekkür ederim tıkaç vs önermedimi doktorunuz
Birprensesannesiii3850 Duygusuz ya ondan olablr o zaman henüz dis yok ama sürekli sağ kulagini cekiyo agriyp buyuk ihtimalle
Selin123 Birprensesannesiii3850 Evet öyle ve cidden baya kötü bir ağrı, çok geçmiş olsun umarım tekrarlamaz. Kulağına su kaçırmamaya vs dikkat edin direk tekrarlıyor benim öyle olunca