Kızlar az önce ikinci ay aşımızı olduk aşı bittikten sonra ebemiz emziği bilirsiniz dedi ağlamaya başlayınca sağlık ocağında biraz emzirdim eve geldikten sonra da bir çay kaşığı kal calpol şurup verdim. Annem aşı olunca ilk 1 saat ilaç verme emzirme demişti bizim zamanımızda Ebeler dedi bugün ebe hiç öyle bir şeyden bahsetmedi Ateşi olmadan şurup vermenin bir sakıncası olur mu aşıdan sonra aklıma takıldı annem öyle deyince