Arkadaş , tuvalet eğitimine başladım ve 4. gündeyiz. Klozete aparat aldım , basamağı da var ilk gün güzel yaptık. Sonrası hep üstüne yapmaya devam ediyor geldiğini söylemiyor. Kakası gelince söylüyor. Sinirlerim gerilmeye başladı. Ben bir yer de hata mı yapiyorum ? Kızmıyorum , unuttun galiba annecim bir daha ki sefere haber ver diyorum. Desteğinize , tecrübenizi ihtiyacım var.
Lütfen enerjimi düşürecek kıyaslamalar yapmayın