BuzluKahve Hum34 biraz önce denk geldim yok artik dedim. Siparis verdim, 10 dakikada geldi. 1 liraya sakiz bile yokken😅
Hum34 BuzluKahve benim damacanamda yok. Ona rağmen ödeme ekranında 1₺ idi. İnşallah alırken bir şey çıkartmazlar 😂
Kereminannesiii Hum34 bende de olmadı. Gördüğüm gibi yaptım ama muhtemelen sınırlı sayıdaydı hemen bitti 😅