Kızlar eylül kutum kargoya verilmiş bugun. Takip noya tıkladığımda böyle bir kargo yok diyor. Aras kargonun sitesine girip sipariş num. Yazıyorum aynıısnı orada da diyor. Mail de gelmedi bana eylül kutun kargoda diye. Sizce ne olmuş olabilir. ? 2 aydır bekliyorum kutuyu simdide böyle olunca bozuldum yani