Dorukcum Arkadaşlae aranızda haşimato hastalığı olup Hamile kalmakta zorlanıp kalan oldumu yardımcı olursanız sevinirim
Zhnce Dorukcum ben hasimatoyum bana çok zor hamile kalırsın dediler evlendim ilk ayimda hamile kaldım beni kandırdılar diye çok kizmistim hem çevreme hem doktorlara Değerlerin nedir önemli olan o
Mayisannesi34 Dorukcum ilacı düzenli kullandığınız zaman hamile kalamama gibi bir problem olmaz bu sebepten 😊 bende bu rahatsızlığa sahibim ama evlendikten 3 ay sonra hamile kaldım 😊
Cokilerce Dorukcum hasimato var demislerdi bana da ama hic hamilelikte zorlanirsin falan diyen olmadi aksine doktor ilac kullanmana bile gerek yok 6 ayda gel kontrol edelim ben de de var onemli bi sey degil demisti
Bernagkgkz Dorukcum bende haşimatoluyum bebek yapmaya karar verdik 3 ay sonra hamile kaldım çok şükür 🙏🙂 kulaklarını kapa kimseyi dinleme benide çok üzmüşlerdi
Dorukcum Zhnce yarın sonuçları dahileye bölümüne göstereceğim o zaman değerler çıkıcak ortaya inşallah
Dorukcum Mayisannesi34 internette o kadar şey okudumki kafam kazan gibi oldu çok teşekkür ederim saolun🙏🏻
Dorukcum Bernagkgkz Doktorum vitamin ilaçları verdi 3 ay kullanmam gerektiğini söyledi içimi ferahlattığın için çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
Noname21 Dorukcum ben. Yani hasimato olduğumu bilmediğim için zorlandım. Ve şekeri tamamen hayatımdan çıkararak yaptım bunu
Angel_45 Dorukcum hiç zorlanmadim canm korunmayi bıraktık doktora gittim hamilelik düşünüyorum dedim öncesinde 5 sene falan ilacını kullandım folik asitime kadar baktırdım TSH im yine yüksek çıktı tahlili verdikten 1 ay olmadan hamile kaldığını öğrendim yani duzelmeden olmam diyordum mantıken ama oldu arkadaşımda çok yüksek çıkmıştı nasılsa hamile kalamam diye korunmamis şimdi bebeği var
Dorukcum Angel_45 bende düşündüğüm için gittim kan tahlili istedi öyle çıktı bilmiyodum ben oldğunu birde imom omega diye bir vitamin verdi 3 ay kullanmam gerektiğini söyledi
1prens1prensesannesii Dorukcum haşimatoyum bende.. 2 evladım var 💕 ilkinde evlendik 1.5 sene sonra oldu. Diğeri de oğlum 7 aylıkken hamile kaldım . Etrafı boşver. Bana da yıllar önce bir doktor hamile kalırsan bebeğin engelli olur bilmem ne demişti diğeri de o doktor saçmalamış diplomasını nerden almış demişti..
Dorukcum 1prens1prensesannesii Allah bağışlasın benimde bir evladım var evlendiğin sıra hemen Hamile kaldım şuan 2 buçuk yaşında tekrar düşündüğümüz için doktora gittim kan tahlili istedi bugünde mesaj attı haşimato var dedi dahileye sonuçlarını göster gebe kalmak istediğinde belirt dedi imom omega diye bir vitamin verdi
1prens1prensesannesii Dorukcum aynen belirt haşimato olduğunu. Hamileliğin de zaten her ay rutin kontroller de bakılıyor tsh t3 t4
Mayisannesi34 Dorukcum hiç bir problem olmuyor hatta doktor bana da sen hamile kalamazsın demişti 😊 hamilelikte de endokrine gittim çok şükür bir Kızıl var 🤲
Dorukcum 1prens1prensesannesii sanırım birde genetik bir problemmiş benim annemdede vardı birde insülin direncinde sıkıntı var onu dengelemeliyiz dedi.