Senahmet11 şuan geçiçi bir süreç yaşıyorsunuz buna hep geçiçek gözü ile bakmazsanız aylarınız size zehir olucak her bebek gaz sounu yasar ama bazı bebekler daha fazla gaz sorunu yasayabilir şöyle düşünün emerken ağlarken sürekli hava yutan bir bebek var kucagınızda bu bebiş illa ki gazı olucak birde henüz bagırsakları sindirim sistemi henüz gelişmemiş bir bebiş bu yüzden annesi seni de kendini de bir süre uykusuz bırakıcak benim kızım kolik bebekti 5 ay uykusuz kaldım sadace gündüz uyuyordu ben nurse havaya colex (şurup) kullandım az da olsa bize iyi gelmişti inşallah geçiçek bu süreçler sonrası var birde o uüzden bu daha fragman 🤭 diş ağrısı hiçbirşeye benzemiyor keşke gazı olsa diyorsunuz