Merhabalar.3 ay 22 günlük bir oğlum var yaklaşık 20 gündür kendi evimiz dışındaki bi evde duvarlara ,eşyalara, ev sahiplerine bakıp bakıp ağlıyor.Evimize misafir gelince de aynısını yapıyor kendi kardeşlerim de dahil olmak üzere kimse kucağına alamıyor uzaktan bile sevemiyor.Ama evimizde bşze karşı aşırı güleç bi çocuk ağzı kulaklarında hep mutlu.Ama yabancı birini görünce çığlık çığlığa.Ben yine de sık sık çıkarıyorum dışarı alışması için. Bu dönemde bu durum normal mi ? Yaşayanlar ya da bu durumu yaşayıp atlatanlar var mı ne kadar sürdü acaba ?