Acili1biber Benim oğlum 1 yaşında. Alkışı biliyor ama bay bay yapmayı, işaret parmağıyla işaret etmeyi bir türlü öğretemedim. İşaret parmağını nesnelere dokunmak için kullanıyor sadece. Ne zamana kadar yapması gerekiyor onları ve nasıl öğretebilirim?
hypatia Acili1biber işaret parmağını uzatıyor mu peki? Sen yapıyor mu? Yada siz uzatınca taklit ediyor mu
mihrosum Acili1biber daha erken canım ısaret parmagı ıcın. Kızım 16 aylıktı yada 17 aylıktı yaptıgnda
NefesMaviDeniz Acili1biber Her bebeğin gelişimi farklı oluyor. Şimdi size 6-7-8 aylıkken yapıyor diyenler de olacaktır. Endişe etmeyin herşey yolundaysa sağlığı iyiyse doktorunuz birşey demediyse takılmayın elbet hepsini öğrenecektir🌸
Damla29 Acili1biber böyle seylere hiç yorum yapmam normalde ama her bebegin gelişimi farklıdır 7 8 aylıkken yapan da var dır 16 17 aylıkkende yazanda olmuş zaten benim oğlum geç emekledi mesela normalinden biraz bi tık geç siz bence bunları dert etmeyin kendinize mesela suan bay bay yapıyor aklına esince bi ara alkıs yapıyordu sürekli gösteriyorum ben ona ama unutuyor aklına esince yapıyor 13 bucuk aylık bizimkide
hypatia Acili1biber ben ooo piti piti yaparak öğrettim. Belki sizde de işe yarar. Benim kızım her yere işaret eder ama istediği şeylere hala bütün elini uzatıyor.
narcissus Acili1biber Benim oğlumda çok geç yaptı 15aylikken her çocuk farklıdır sağlığı olsun yapar🤗
Acili1biber narcissus kafam karışıyor işaret parmağı kullanmamak otizm belirtisi falan yazıyor ondan sorayım dedim
demioz oğlum 11 aylıkken bye bye çak alkış yapmaya başladı aynı zamanda işaret parmağıyla nesneleri gösterip dokunuyordu ama daha önce de yapabilirmiş bebeğin hazırbulunuşluğu çok önemli ben mesela bu söylediklerimi bebeğime gösterir göstermez yapmaya başlamıştı hepsinin gelişimi farklı oluyor bunun için stres yapmayın benimki 14 aylık olacak hala yerde sürünüyor emeklemiyor bile 🥲
Acili1biber demioz nesnelere işaret parmağı ile dokunuyor ilk olarak ama işaret etmiyor. Bizdede yürüme yok henüz emekliyor ve destekli ayakta duruyor
narcissus Acili1biber Canım çok netten okuma bunları yoksa sen hasta olur çocuğuna ilgi gosteremezsin aklina bişey takıldığında doktoru varsa ona sor her çocuğun gelişimi farklı oluyor 🤗
ezogelinn Acili1biber 10 aylıkken bay bay ve alkış yapıyordu kızım ama istedği şeyi işaret etmeyi 13.5 aylıkken öğrendi sürekli esinize bebeginize bay bay yapın bir süre sonra taklit ediyorlar zaten
GoGirl Acili1biber isaret parmagi 15 aya kdr normalmis yapmamasi ki hic yapmayip sorun olmayanlarida okudum burda