Lizbon aylizinannesiii Sünger yatağımız var oğlum onda yatıyor odasında sere serpe düştü etti derdi tasası olmuyor en azından😂
Domino aylizinannesiii bizde yazın yatarız ohh rahat rahat 😂 hatta yatağı bile kuramayiz öylece herkes bi köşede uyuya kalırız bazen😬
Lilababymom aylizinannesiii gece uykusu bi tik daha ağır oluyor uyansa da geri dalıyor gündüz Bende olduğu yerde bırakıp kaçıyorum 🤣