Dilayyyyy 2izlokum_Annesi gerçekten öyle valla . Şimdi kızım daha 11 aylık olmadı şuan 11 kilo dün kaynanamın eltisi de diyor zayıf 😂
yuhibu1920 balyavrum1 benim bir tanıdığımın kızı da öyle demir eksikliği d vitamini eksikliği varmış doktor ondan dolayı da iştah azalır demiş 😞 inşallah tez zamanda iştahı açılır güzel guzel yer kızınız 🌺
yuhibu1920 balyavrum1 aynen bir sürü ilaç vermişti bize de vermişti doktor oğlumun demiri çok düşüktü ama asla iciremedim
balyavrum1 yuhibu1920 sıpalar zaten yeseler içseler böyle olmazdı da işte neyse hayırlısı olsun Rabbim evlatlarımıza şifa versin iştah versin 🥰🤲🏻