Btlszr aynısı bizm yanagımızda, kol dirseklerinde ve koltuk altı eklem yerlerinde vardı, doktor atopik dermatit dedi alerji testi yapsam dogrulugu göstermez bu dönemde dedi kortizonlu krem verdi, ben kullanmadım zaten o ara mustela stelatopia kullanıyordum bir fayda göstermedi, bepanthene baby kullandım sonra incia atopik aldım hiçbiri fayda etmedi, bir gün sadece banyo sonrası masaj yaparım vs diye frei öl ün bebek yagını aldım tamamen dogal içerikli ve içilebilir olmasıda beni cezbetti acıkcası, kullanmaya basladık tan 4,5 gn sonra farkettim ki bütün hepsi yok oldu bir daha da cıkmadı