Ttffrr Benim oğlumunda pipilettosu küçücük🙈 tombik,kasık bölgesi etli bir bebekti. 6 aylıkken oldu. Doktor tekrar operasyon gerekebilir demişti çünkü hafiften gömülme oluyordu. Şimdi 3 yaşında sıkıntı yok şükür ama babaannesi hala o doktor torunumun pipisini çok kesti diye hayıflanır