Mommm01 Bu iş karıştıriliyor bence.
Annem öpmekte ileri gidip cocugu sıkıştırincs, anne yapma, yeter, demem bile kıskançlık olarak degerlendiriliyor.
Haluki normal şartlardaki sevgiyi sonuna kadar destekliyorum.
İş, çocuğuma mudahaleye, onu rahatsiz etmeye ve özeline girmeye geldikçe elbette ki ses çıkarıyorum.
Sonra da adım kıskanan anne oluyor.
Oysa ki siz benle denk misiniz uleyn de sizden kıskanayım kendi evladımı diyesim geliyor da, işte