Duru2014 belki sizde fayda etmemiş olabilir veya iyi bir Dr denk gelmemissinizdir ama her bebek aynı değildir belki emzirme danışmanının da yardımıyla çözülebilecek biseydi bende bebeğimi emziremedim ememedigi için. Kuvezde bile kaldı 1hafta ama en azından kuvezden çıktıktan sonra 4ay zorlasa olsa emzirdim şuan emmiyor ama mama yiyor bazen emme rexlexsi zayıf olabiliyor kuvezde parmaklarıyla alistirdilar emmesine