Baharberber çok haklısın bende tüm bunların bilincinde olarak istiyorum ama eşimi ikna edememiştim ama ettim sanırım konuştum akşam gelince tüm olasılıkları tekrar anlattım az da duygu sömürüsü yaptım sanırım ikna oldu kıyamıyorum napim küçücük ama tamam doktora gidince soralım öğrenelim dedi💃💃💃 ins vazgecmez