Sarem37 Merkezi sistem kullanan var mı? Az fatura için neler yapıyorsunuz. Yönetim hepsini 3 buçukta yakın az gelir dedi. Ama pek inanasm gelmedi. Sizin tecrübeleriniz neler?
MyEternalLoveNoyann Sarem37 merkezi sistemde siz kendiniz mi yakiyorsunuz bizim görevli yakıp kapatiyordu kendimiz yapamıyoruz ondan sordum
bitterdelisi244 Sarem37 bize gecen sene en fazla 200 tl geldı kışın ortasında.. ve evde tsortle dolaşıyorduk gerçekten dıkkatlı kullanırsan az gelıyo. Alttan ısıtmalı oldugu ıcın evler soguk olmuyo
Aalime Valla napilirsa yapilsin bu sene insanlara dogalgaz faturasi cok neşeli gelecek 😂 ulkede enerji kitligi diye diye diye 2de de yaksan cok guzel gelecek faturalar 🤷🏻♀️
Aalime MyEternalLoveNoyann hahaa valla oyle olacak bu yil 😂 ben cok merak ediyorum cidden ocak ayinda insanlarin dogalgaz faturasini 😂