Merhaba kızlar, 3.5 yıldır -2 numara kontakt lens kullanıyorum miyop olduğum için. (Uzağı bulanık görüyorum) yakınla alakalı bir problemim yok çok net görüyorum. Dün lensi sabah taktım akşam yatarken çıkardım ama çıkarınca gözümün önünde bişey var gibi yakını da bulanık görmeye başladım. Neyse biraz dinlensin gözlerim sabaha geçer dedim sabah uyandığımda geçmediğini farkettim. Yakını da bulanık görüyorum şuan normalde çok net görürdüm. Ve hiç daha önce böyle bir problem yaşamadım lenste. Ondan önceki gün yine sabah takıp akşam çıkardım bişey yoktu, 1 günde ne olabilir ki? Şuan hala aynı çok tuhaf. Biraz önce gözümü tek elimle kapatarak baktım problem sağ gözümde. Sol gözümü elimle kapattığımda çok bulanık görüyorum. Sağı kapatınca solla net görüyorum. Acaba iki gözümün numarası mı farklılaştı diyorum ama 1 günde nasıl olur bu?? Dünden önce capcanlı görüyordum ?? Yardımcı olabilir mi bilen biri