elifzeze Ahsenmasal52 vaarrr 😫. Mavi hametan sürdüm yüzüne fena değil ama yarın hastaneye götüreceğim inşallah doktor ne derse ben sana söylerim canım krem ismi verirse falan
Kmledncr 1 aylıkken kızımda oldu, bitkisel krem verdi Dr umuz, kullandık geçti, Dr unuza danışmanızda fayda var
Tunti Kmledncr canım kremin adı neydi acaba. Biz 5 buçuk aylık olduk hala çekiyoruz ve çoğalıyor çok üzülüyorum.
SedaEda Tunti 5 aylık olduk bizde çekiyoruz tüm vücudunda var ve çocuğumu öyle görünce çok üzülüyorum
elifzeze Ahsenmasal52 ben bugün gittim hastaneye canjm doktor bioderma atoderm balm isimli krem al onu kullan cildi çok kuru bebeğin ondan olmuş dedi 200 ml 24.95 e buldum bi eczaneden
Emine Ahsenmasal52 linola kullandık kortizonlu kullandık yine tekrarlıyor maalesef büyüne kadar böyle dedi doktor çok üzülüyorum bizde sadece yüzünde
Eylul54 Ahsenmasal52 Hhilaly Çalışma şartlarıda hastanede şu şekilde oluyor ; 2 gün gündüz gidip tatil yapıp daha sonrasında 2 gün gece gidiyor. Sabah 8 akşam 8 olarak veya gece 8 sabah 8 olarak kadın güvenlik görevlileride bu şekilde oluyor. Hastanede de çalışma yerleri oluyor tabii acil giriş yoğun bakım bölümü vs. Bunu zaman zaman değiştiriyolar. Mesela acil daha yoğun olurken yoğun bakım katları daha sakin olabiliyor.
Hazelika Benim bebeğiminde yüzünde isilik gibi noktalar var uyanınca kaşıyor kızın bazı yerlerde kızarıklık oluşuyor gün içinde geçiyor sizinkiler de mi böyleydi? Alerji doktoruna götürdük alerji değil egzama gibi dedi ama yine de test yaptı cuma belli olacak
Ahsenmasal52 Benim kafam karıştı valla biri alerji biri egzama gibi biri isilik dedi hangisine inanacağım bilmiyorum ya