Gunaydın oglum bazen sacma sapan seylerle oynamak istiyor vede buna musade etmiyorum aglama krizlerine giriyor tost makinası istiyo caydanlık aynı sekıl ocak demirleri vermeyince de o kadar kötü aglıyor ki içini çeke çeke vede sakinleştirmemiz uzun bi süre alıyor ama kendini de maf edıyo dısarı cıkacagımız zaman montu giydiremiyoruz gri bi hırkası var o hariç hiç bi şekılde bişey giymiyor gittim ikinci bi mont daha aldım sevmedi istemedi dedim onu da kesinlikle giymiyor giydiremiyorum zorla giydirdigim zamanda aglama krizlerine giriyor kendini geriye dgru fırlatıyo bir kez bu yüzden dolayı burnu kanadı sizlerinde boylemi 2 yaş sendromu bu bilmiyorum varmı bunları yaşanlar