kutgun Ardahsyn normal irmiği robottan geçirebilirsiniz o aylarda böyle kullanmıştım ben instagramda aşçı anne var oraya da bakabilirsiniz
Heymom2203 Ardahsyn merhaba ben aşçı anneden alıyorum. Çok da memnunum. Gıda mühendisi 3 çocuklu bir anne. Çok güzel ürünleri var.
Katarsis Ardahsyn trendyol natural fresh markasının aldım bebek irmigi, ruşeym ve tam buğday unu memnunum kullanıyorum
Denizzz88 Ardahsyn trendyolda ketbox satıcısından aldım bende daha ek gıdaya yeni geçicez ama kullananların tavsiyesi ile aldım memnunlarmış
Prenses_annesi22 Ardahsyn ayy pardon cnm ya kafam gttı yulag ununa e bebekte var orda gormustum https://resimyukle.link/i/4N6v6x
Prenses_annesi22 Ardahsyn rica edrm magzada vardır ıns yoksada bebegımınmarketı var ınstagramda uygulamasıda var ben oradan alıyorm herseyını yulaf unu sadece migrostan aldm