Beyza_momss 17 günlük bebeğim heremme sonrası ya da biraz zaman sonra ya sulu yada pelteli kusuyo şimdi son noktayı koyduk resmen kustu altına yaptı değiştirirken tekrar kustu bezi bı yandan kusmuk yutkunmasi ömrüm gitti resmen aldım kucağıma sakinlesin diye hemde meme verdim saati geldi diye gazını çıkarayım dedim gene kustu pelteli şekilde oturup agliycam resmen ya ilk defa tekiz evde ikimiz annem ne büyük nimet mis evin içinde bize ya 😭😭
Hayatkisa1126 Beyza_momss canim kuşa bilir alt alma işlemini etmeden önce yap istersen birde besledikten sonra hemen kaldırma biraz bekle sonra dik pozisyonda tut biraz onlar doyduklarini bilmedikleri için fazla emiyorlar oda fazla geliyor kusmasi iyi bazen gazdan fışkırarak kusar bu olay sık sık tekrarlarsa ozaman doktora danis fışkırarak kusma olayı ama giydirilen bez değiştirirken kusuyor bebeler memede çok tutma en fazla her gogusu 20 dk dünyayı emzir birde emzirme aralarini aç 3 saate bir emzir ben bunlara dikkat ettikten sonra rahat ettim
Elifmond Beyza_momss benimki de ayniydi, 4 aylik olacagiz neredeyse hala cok kusuyor, gitmedigimiz doktor kalmadi, reflu dediler hicbir ilac fayda etmedi, simdi belki alerjisi vardir diye sut urunleri tuketmemeye basladim dunden beri, gozlemleyip bakacagim
MyEternalLoveNoyann Beyza_momss 37gunluguz benim bebeğimde aynı emdikten sonra direk bı süt çıkarıyor hatta bazen burnundan bile geliyor çok emiyolar emzik gibi resmen memeden ayrılmak istemiyorum sonrada kusuyor çok emiyolar fazlasını çıkarıyorlar . Ayh evet canım annelerimiz gerçekten iyi ki varlar bende annem gittiğinde nasıl ağlamıştım kendimi terk edilmiş gibi hissettim resmen oglusumla ilk günümuz çok zordu sabaha kadar ağladım ama alıştım artık alışırsın zamanla merak etme
Beyza_momss ecemm-6161 Her seferinde mi 5 7 dkka emiyo zaten kalan zamanda uyuyo hep emzik yerine kullanmaya başladı beni
Beyza_momss Hayatkisa1126 Zaten öyle yapıyorum 20 dkka falan duruyo 20 dkka da da sadece 5 7 dkka falan yutkunuyo kalanında uyuyo hanımefendi ki tek göğüs yetiyo sanırım diğerini vermiyorum uyuduğu için Besledikten sonra kucağımda bekletiyorum biraz aynen Fışkırarak kusması olmadı daha çok şükür Emzik aliyodu başta beni emmeye başlayınca onuda azalttı beni emzik yerine kullanıyo susmuyo bı turlu isyan bayrağı kapıda resmen 😭
Beyza_momss Elifmond Normal diyip duruyolar ama benim sinirime gidiyo böyle olması İnsallah düzelir sizinkide
Hayatkisa1126 Beyza_momss bu aylarda öyle oluyor canim sen emziği sık sık teklif et dalar dalmaz ağzına ver rahat edersin aynı bizde oyleydik ben emzirmeden önce altını temzilerdim kıyafetlerini falan. 1 aya bişey kalmaz Allah izni ile hep hergunden başka hateketleri oluyor
1Nisa1merve Kusmaya alışın. Hep kusuyorlar bu zamanlarda.pelteli kesik gibi mi yani ona hep iyi derler. Bidefazla emdigini ccikariyolar. Ağız silme bezini kullanın sürekli dursun cok batmaz hem .yatarken koyardım ağız tarafına böylelikle ona gelirdi. Tek olmakdan korkmayın zamanla alışılır.kolay gelsin.
Beyza_momss 1Nisa1merve Aynen kesik gibi bazense sulu sulu geliyo Cokda emzirmiyorum emziremiyorim uyuyo hemen meme de Bi sürü ağız mendili kullanıyoruz evet bende oyke yapıyorum reflü yatagina yan yatırıp ağız mendili koyuyorum teşekkür ederim
ecemm-6161 Beyza_momss reflü yatağı varsa ona yatır canım vE hep yan yatır dikkat et kafasına da kulaklarına da annesi yerim onu ben o gümlerin aklıma geldi 😊 bi sağa bi sola yatır canım 2 saate bir emzir emzik istersen kullan ben öyle rahat ettim emzirdikten sonra emzik veriyordum bala rahat ettim
Beyza_momss MyEternalLoveNoyann Evet aynen bı kerede burnundan bile geldi nasıl korktum aynı bizi anlatıyorsunuz meme bağımlısı oldu resmen orda uyuyo orda susuyo emzik kullaniyodu ne güzel onuda azalttı Bende öyle hissediyorum şu an 17 gündur ev deydi ne güzel o gitti eşim ise gitti gerçi çok bı faydası yoktu hala korkuyo herşeyi den bebeğin de annem resmen elim ayagimmis benim İnsallah alisicam yani başka çaresi yok bunun
Birkucuksayrameselesi Beyza_momss 6 ayina kadar surekli kustu ar mama kullanmaya baslayinca biraz daha rahatladi birde cocugunuzu emzirmeden once altini degistirin ve emdikten sonra reflu yataginda yatsin hos buda fayda etmiyor kisacasi eger reflu ise ek gidaya kadar rahat duzelme olmuyor canim sonra kati gidaya gecince kendiliginden bitiyor. Zamanin da cok cektim :,)
Beyza_momss Birkucuksayrameselesi Kara günler beni bekliyo desenize 🤭 inşallah geçer de kurtuluruz ya yeni anneyim daha annem siz ilk günümüz bide nasıl geccek bilmiyorum bugün
MyEternalLoveNoyann Beyza_momss benim eşimde olmuyor dediğin gibi başlarda dokunmaya bile korkuyordu canı acır diye şimdi alıştı ben banyoya falan girdiğimde bakabiliyor artık ama şehir dışına çıkıyor hep işi gereği yapayalnixim yani ama alışıyorsun gerçekten benim annemde 22gunlukken gitmişti ilk 2gun çok zor geçti sonra alıştım. Kusmasindan da korkma canim daha minicikler doyduklarini anlayamiyolar fışkırarak kusmadigi sürece bı sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle
Beyza_momss Hayatkisa1126 Ediyorum 7 gün onla uyudu ya beni emmeden önce 7 8 gün den sonra bana başladı emziği bıraktı küçük hanım hatta memeden çıkarırken emziği veriyorum ağzına yoksa biraktiramıyorum bı türlü canı isterse aliyo canı istemezse ölcüyo kuscak gibi yapıyo İnsallah biter bı an önce ya 😢
Birkucuksayrameselesi Beyza_momss ben 2. Haftasından itibaren tektim zamanla tecrubeleniyorsun canim sen huzursuz olursan cocukta olur rahat ol tek sknti surekli kustugu icin ac kalir mi korkusu olur onu da saat basi emzir ve dik tut. Baktin boyle gitmiyor doktora gotur anne sutune kucuk olcek bi toz katiyosun onu koyu kivama getiriyor da ismini unuttum ..
Beyza_momss Birkucuksayrameselesi Aynen öyle mecburen tecrubelencem yanımda ne zaman a kadar birileri olucak Evet çok tedirginim aç mı acaba diye mama da veriyoruz 2 veya 3 kere günde çünkü dediğim gibi beni yeni emmeye başladı daha doğduğunda 1 hafta mama vermiştik hep sütüm gelmediği için şimdide belki yaramiyosa diye mamanın devamını kullanıyoruz 2 yada 3 öğün de bazen tek gece veriyorum cok huysuzken
Beyza_momss MyEternalLoveNoyann Sana daha zormuş kuzum ya Allah kolaylık versin inşallah Onu yapiyo uyurken veya huzurlu dururken yatağında oynaşıyo durdurabildigi kadar falan inşallah bı düzene girer kusmamiz evet onu kontrol ediyorum devamlı kusarken fiskiricak mi falan diye
Beyza_momss ecemm-6161 Zaten onda yatiyo elim ayağım oldu 17 gündür benim o yatak dediğin gibi yatırıyoruz hep Ciyak ciyak uyaniyo zaten 2 3 saatte bı bazen 1 saatte uyaniyo susmuyo emzikle mecburen veriyorum meme yi uyuyo hemen geri