4 ay 4 günlüğüz. Normalde destekli uyku eğitimi verdim düzenli olarak devam ediyordu düne kadar. Sürekli gaz hali gündüzleri istediği zaman uyuam hali çıktı. Dün sabah ve öğlen çok güzel uyudu önceki günlerde de akşam uykusu hep düzenli ama ne olduysa 2 saat geç uyudu.. Sabah da 45 dk uyudu. Gerçekten ya sabır atağı denildiğini şimdi anladım