JaneEyre Bes bucuk aylik bebegim var ve pisik oldu 5 gundur pisikleri gecmedi pudra denedim sudocrem denedim ama gecmiyor altini havalandiriyorum, hatta ilik su ile yikiyorum gun icinde. lutfen yardim edin ne iyi gelir ne yapmaliyim
Rahimesevda JaneEyre trosyd kremi çok iyi geliyor bizimde geçmeyen pisigimiz vardı bu kremi kullandım hemen etkisini gösterdi geçmiş olsun
Annesininalyasi Nişasta sürün iyi geliyor bide karbonatlı suya oturtmayı deneyebilirsiniz geçmiş olsun
0znur Instagram’da gördüm dün. Kadın gayet kendinden emin Normal tüplü arko krem pisige çok iyi geliyor demişti.
Derya_Ata JaneEyre zeytin yağı veya kantaron yağı sur bolca sonra birde pişik kremi kapat bır dahaki beze gözle görülür fark 😉
Wolverine JaneEyre Öncelikle en sevdiğim kitabın karakterini burada nick görmek ne güzel 💚🙋🏻♀️ Sonrasında pisigin kaynağı ne acaba bez mi? Islak mendil mi? Yada alerjik mi onu bir öğrenmek lazım. Hindistan Cevizi yag antimantar özelliği olduğu için pisigi en kısa sürede geçiriyor. Tavsiye ederim
Aalya JaneEyre birincisi pudra kesinlikle kullanmayın zararlı bebekler için. İkincisi pişik varken yıkamayın . Islak pamukla yavaş yavaş pıt pıt silin . Tuvalet kağıdı ile kurulayın. Pişik kremi sürün. Sudocrem kullanıyorum ben baya iyi geliyor. Zeytınyagı ve kantaron yağı sürüp memnun kalanda var denemedm zeytinyağı asidik diye önermeyen de var
Hefe Aalya zeytin yağı asidik evet bunun için zeytinyağını çok hafif duman çıkana kadar ocakta ısıtmak gerekiyor soğuyunca kullanıma hazır
ecrinreyyan JaneEyre ıslak mendil kullanmayın. Her alt açtığınızda kremi de kullanmayın. Saf zeytinyağı varsa arada ondan sürün. Altını suyla pamuğu ıslatıpta silin.