Lavininannesi33 Merhaba güzel anneler benim bebeğinin cildi hassas olduğu için nemlendirici krem kullanmamı söyledi sağlık ocağındaki ebemiz mustelayı önerdi, aranızda kullanıpta memnun olan varmı yada başka önerebileceğiniz başka marka ?
Sedaabdullah Lavininannesi33 bense şampuan nemlendirici mustela kullanıyorm dogumdan beri çok memnunum kuzum en temiz içerikli o pahalı ama olsn suan konak falan hiç olmadı inşallah olmaz