lavisko bebegimin beslenmesinde bi sorun yok cok ne zaman emzirsem iciyor.ancak butun yontemleri denememe ragmen gaz cikartmiyor.kakasini da gunde 2 kez tüm bezi dolduracak sekilde yapiyor.sadece kaka oncesi huysuzlaniyor yapana kadar kivraniyor onun disinda gaz sancisi belirtisi de yok ..benimle ayni durumu yasayan anneler var mi..gaz cikarmama nasi bi soruna yol acabilir acaba
kahvela lavisko elinizi çukur yaparak sırtına aşağıdan yukarıya doğru vurun çıkana kadar demek ki çıkaramadığı için zorlanıyor kaka yaparken
Fasulye12 lavisko Benim bebeğimin de öyleydi masajlar, sıcak havlular , egzersizler denedik olmadı sonra gaz ilacı vermişti doktor bize nurse harveys şurup, çok memnun kalmıstık 3-4 günlüktü bebeğim. 2 çeşidi var ;damla olanından pek fayda görmedik
Ciglipaf lavisko biz biogai nurse kullanıyoruz ama faydasını görmedik kimyon çayı içiriyorum o rahatlatıyor gibi
lavisko Fasulye12 bizde colex olanini kulaniyoruz ama fayda etmiyor.dozu nasi kullandiniz acaca.bize 3 cay kasigi demisti 1 gunde
Deletedmom636262 Fasulye12 bende damla aldım hiç bi fayda görmedim zeytin yağı verdim o daha faydasını gördüm
lavisko Ciglipaf sizinki kac haftalik.arkadasimda rezene cayi icir dedi ama cok kucuk olunca cesaret edemiyorum
Ciglipaf lavisko 2 ayı geçti gaz 3. Haftada başladı önce nurse kullandım 1 aylık olunca biogaiyla nurse kullanmaya başladım ama fayda etmedi ben de tereddüt ediyordum bebeğin çayı içmesi Zarar vermez mi diye de doktora danıştım günde ½ çay kaşığı içirebilirsin dedi birinci ayını doldurduğundan beri sabah akşam birer çay kaşığı içiriyorum
Gizem2312 lavisko gaz sancısı yoksa dert etmene gerek yok bence. Benimki de 18 günlük bugün gaz sancısı olduğu zaman brlli ediyor kendini merak etme kıvranıyor ozamanlar kendini sıkıyor. Şanslısın bence
Yasemin38 lavisko elini çukur yaparak yukardan aşağıya doğru sırtına vurma hareketleri yap. Yüz üstü yatırıp sırtını ovalamakta etkili oluyor canım. Anne sütü alıyorsa Günlük 1 tane maden suyu içebilirsin sen.