Merhaba kızlar. Benm oğlum şuan 15 günlük. Ve derler 2 3 saatte bir beslenmeli başkaları ise acilen zaten uyanır uyandırma derler. Dün gev uyudu biraz huysuzdu doğal olarak da biraz geç beslendi. En son saat 6 da emzirdim ve uyudu şuan saat 11.30 maşallah ve hala uyuyor 🙈🙈🙈🙈 normal mıdır? Uyandırmak mı gerek ?