4 aylık bebeğim var 4 gündür gaz sancısı var ne yaptıysam geçmedi elma yağı sürüp masaj yaptım ayrıyetten ayaklarını karnına ittererek yapıyorum sırtını sıvazlıyorum ayağını sıcak tutuyorum kiraz çekirdeği kemeri kullanıyorum hiç bi şekilde fayda etmiyo gaz damlası veriyorum anında kusuyo başka neler yapabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz çok ağlıyo bebeğim