MinnakAras Bebeğimle yatak odamda yatıyorum gece uyandırıyorum emzirmek için burnu tıkanmış nefes alamıyor oluyor serüm fizyolojik kullanıyorum ama açılması zor oluyor Buhar makinesi kullanan var mı acaba yararı oldu mu
Kusannesi MinnakAras evet bende bebeğim küçükken kullanmıştım faydası olmuştu. Şimdilerde yine kullanıyorum içine 1-2 damla nane yağı atarak
Balkizlarim MinnakAras loobex Lbx 1111 olan kullanıyorum ve çok memnunum her iki özelliği var sıcak soğuk olarak ama ben soğuk özelliğini yapıyorum çünkü sıcak olan pek önerilmiyor ☀️
ipekkizz MinnakAras ben kullanıyorum kızımı uyutmadan 1 saat önce acıyorum içine nane yagı damlatıyorum okaliptüste olabilir. İyi geliyor bizede. Weewell kullanıyorum ben
MinnakAras Kusannesi Nerden ve ne marka aldınız acaba yardımcı olur musunuz bide bi zararı olur mu daha çok küçük 🙏
Linamommmm MinnakAras bilmiyorum canım ama doktor günde max. 4 saat çalıştırmamızı söyledi bakteri üretiyormuş
Nejlavrl MinnakAras evet canim iyi geliyor bir gunde mucize bekleme ama yikamaya devam et burnunu gece buhar makinasini 2 saat calistir kapat yatacagi odada tikanmasini onleyip daha rahat uyur
MinnakAras Nejlavrl Ayyy yarın alıp denicem bu dediğinizi yatırmadan önce yıkıyorum zaten hep daha kolay dalıyor uykuya çünkü devam ederim yıkamaya teşekkür ederim canım 🥰🥰
MinnakAras Linamommmm gün içinde salonda duruyor zaten akşam olunca alıyorum odaya yatırmadan 2saat önce açsam yeterli olur sanırım ara arada gece emzirmeye kaldırdığımda açsam olur herhalde