gmzlgzl öyle düşünme güzelim sen çok güçlü bir annesin
Inan hepsi geçiyor , her bebekte var hu gaz sıkıntısı bir süre sonra geçiyor bu cooook doğal
Canım hemen hiç-bir dey etki etmez bir ilacı bir hafta denedikten sonra etki etmediğini düşünebilirsin hemen 2 gün verdim olmadi deme denemeye devam et
Bende damlalarını bırakıcaktim 1 hafta olmamis kullanali nasıl derim etki etmedi diye devam ediyorum
Ay bizde bu geve öyleydik ya artık göğüslerim süt üretmiyor o kadar her sn.sut istedi sırf aglamamak için emiyor çocuk