Canım merhaba , benim kızım 14 Ay 20 günlük ve 1 haftadır uyku düzeni oturmaya çalışıyorum. Şimdilik rutini oluştu gibi ancak öğlen uykusunu 2 saat uyumuyor. Sabah 8kalkis , öğlen 12 45 yada 1 gibi ilk uyku 2 45 uyanis akşam 8 de gece uykusu. Bazen gece 4 kez kalkıyor, dış dönemi olduğu için şuan 10 kere uyandığı oluyor ama düzeni oturak umarım
En azından uykusaatlerini oturttum. 2 gündür 12 45 te uyuyor ama o da benim elimde tembellik etmezsem 15 dk oyalarim 😃 fakat dediğim gibi 2 saat uyumuyor mesela bugün 1saat 20 dk uyudu meme de şekerleme yapıyor şuan ama dün 1 saat 45 dk uyumustu , değişik çözemedim. Sende başla alışır birkaç güne