Çıldırmak üzereyim😒hipp combiotic mama kullanıyorum tok tutmadıgını düşünüyorum saat başı acıkıyor yokmu böyle düşünen herkes memnun bi bendemi böyle oldu ya. Daha önce aptamil kullanıyorduk kabız oldu diye geçtik hippe bu seferde doymuyor aptamile gerimi dönsek beynim yandı(kabızlıkta düzelmedi hippte 1 kutu bitti) 🤯