Günaydın sevgili anneler.. bugün ilk kez yogurt yapmaya calisacagim bebeklerim için.. oncelikle marketten pastörize sut almayi dusunuyorum onerdiginiz bir marka var mi sunun daha iyi tutuyor dediginiz..
Birde 1 lt oluyor galiba onlar ne kadar maya koyacağız kac kasik yardimci olursaniz sevinirim