Eşim çok hasta oldu sonra ondan bebeğimle bana bulaştı 2 gündür perişan halde oğlum doktora gittik bize antibiyotik şurup verdi sizce kullansam mı doktora pek güvenemedim çünkü çocuk doktoru değildi ve eşim askeri personel doğudayız burda imkanlar biraz kısıtlı o yüzden siz tecrübeli annelere sormak istedim bide aferin şurup veriyorum burnu sürekli tıkalı