Bebeğim bes bucuk aylık emerken cok sık bırakıyor gazlı hala gecde aglıyor ama cok sık aglamya basldı alerjısı de var bide gözyası tıkanıklığı var gözü akıyor bazen kulagı ıslak goruyorum üc dort gundur cok sık memeyı emip bırakıo tekrar emmek ıstıyor ve kac aydır yatarak emziridm sütüm tazıklı oldgu için bogazında kalıyordu elini kulagına goturuyor ve sadı koyu kıvamlı kualk kiride vardı ama kirlendiğini düüsnğyordum sizce agrısı mı var nasıl bir yol izlemelıyım