Bebeğim daha yeni 7 aylık oldu 3 gecedir gece birşey yemiyor bu gece de 2 defa kalktı ağladı mama yapayim hiç yemedi istemedi.
Zaten birşey yemiyor dun de post açtım kimse cevap vermedi 😔
Şimdiden gece beslenmesinden kesilse kötü değil mi zaten bu uykuda tek mama içerdi uyanik içmez