Benimde uzun zamandan beri öyle. Genelde 11 -11 buçuk arası uyur ama ne zaman erken uyutsam mutlaka yarım saat sonra ağlarak uyanır sakinleştiririm emziririm tekrar uyuturum sonra ağlamaz. Halbuki erken uyumayı kendisi istiyor gözlerinden uyku akıyor ama hemen ağlayarak uyanıyor.