Meme reddi yüzünden bebeğini 4-5 ay emzirip tecrübe etmiş biri olarak sana eeen büyük tavsiyem mama olsun sağdığın süt olsun sakın sakın biberonla verme kaşıkla ver bak ben pişman oldum sen olma şuan o kadar üzülüyorum ki emmediği için geri dönmedi pes etmek zorunda kaldım 😔 bende mama meme seklinde ilerliyodum ama mamayı biberonla verdiğim için ona alıştı beni bıraktı .. şuanki aklım olsa bunu asla yapmazdım sizde sütünüzü artırmanın yollarına gidin mümkünse saadece emzirin