MomyT Selam arkadaşlar bebeğim 7,5 aylık artık çalışmaya başladım. Sütü kaşıkla içiyor ama az içiyor. Biberona alıştırmak istiyorum öneriniz var mı?
ipekk05 MomyT merhaba bende 8 aylıkken işe başlıcam ama bi yandanda içim rahat değil bensiz durabilirmi veya ben vicdan yaparmıyım diye kayınvalidem bakıcak ama bu devirdede tek maaş ile geçim zor gerçekten siz alışabildinizmi
Srnsrnsrn MomyT valla bizimkide tıkanıyordu içemiyordu üç tane biberon suluk denedim olmadı en son tommee tippee aldım onla içmeye başladı
MomyT ipekk05 benim 2 hafta oldu 7 ay 18 günlük alıştı gibi benim de kayınvalidem bakıyor ama öğretmenim yarım gün 4 gün derslerim şimdiye kadar sorun yaşamadım çok şükür dilerim sizinki de sorunsuz olur. Aslında çalışmaya alışkınsanız sizin ruhunuza da iyi gelecek emin olabilirsiniz
ipekk05 MomyT evet bi yöndende onun için istiyorum evde hergün aynı şeyler enerjimizi alıyo öenmli olanda bebeğimizle daha kaliteli zaman geçirmek diyorum ama bebeğiniz siz gelince hemen mutlu oluyo dimi benden uzaklaşır diyede korkuyorum bende haftanın 4 günü çalışıcam sadece 3 günü izinliyim
MomyT ipekk05 tam tersi sana aşırı bağlanacak ben kapıdan girince almayım kucağıma aglıyor ☺️ O yönden korkma. Ve özleyince daha güzel oyunlar oynuyorsun bebeğin ile
ipekk05 MomyT çok teşekkürler canım moral motivasyon verdin resmen 😍 sorun içinde fikir vermek isterim lansinoh biberon hemem hemen bütün bebekler tutar ve severek içerler bende kızıma bunu kullanıyorum çok seviyor aklında bulunsun 🥰
MomyT ipekk05 Vala almalıyız seninki bak biberon da tutmuş çok şanslısın 😄dilerim bebeğin de sen de çok mutlu olursun üşengeç biri değilsen çalışmayı seviyorsan çalışmak sana iyi gelecek🐥 tazelenecek ruhun
ipekk05 MomyT inşallah canım benim bir kadının kendi ekonomisini kurması çok güzel bi duygu insan çalışmayı bırakınca bunu bile özlüyo 😅 sen dediğim biberonu al kesin tutacaktır 😘