Kızlar kızım 3 ay 24 günlük. Normalde beni itip beşiğinde kendi kendine uyuyan bir bebekti son 3 4 gündür kucağımda uyumak istiyor dalmadan bırakırsam ağlıyor. Neden acaba? Atak haftası mı huyu mu değişiyor anlam veremedim. Şu an şikayetçi değilim ama ağırlaşınca çok zor olacak şimdi bile yoruyor.. geçiçi bir dönem mıdır acaba? 🙄