Muhasebeciana Ayse22 hem kalp doktoruma danisarak hemde cocuk doktoruna danisarak 2 doz biontech oldum ve hemende emzirdim doktorumuzun talimatiyla
Selin354704 Ayse22 bende doğum yapalı 21 gün oldu 16. Günde aşı oldum biontech hiçte bişi olmadı doktorlarda olmalısın dedi zaten
Ayse22 Kendimden çok bebeği korumak amacıyla aşı oldum ama emzirdigim için biraz tereddüt ettim açıkçası