Merhaba anneler,
bebeğim 2,5 aylık ama meme düzenimizi oluşturamadık. 2 saatte bir emmek istiyor. Sütüm az değil biliyorum. Memeyi veriyorum ama 1 saatte geri alamıyorum. Ne zaman mememi çeksem ağlıyor. Yarım saat emzirdikten sonra da sürekli yoğun kusuyor. Ama yine de memede kalmak istiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Sizlerde de böyle olan var mı?