29052021 benim kızıma da öyle dediler ilaç verdi yolladı gece nöbetçi doktor.ertesi gün daha da şiddetlenince yine götürdüm oda bişey yok dedi. Benim içim rahat etmedi kendi doktorumuza götürdüm dedim hocam 2 gecedir geliyoruz bişey yok diyolar dedim oda dinledi ciğerlerini iyiki getirmişsin dedi bronşit olmuş dedi hemen serum ve hava takalım dedi. Tedavi olarak 3 tane iğne verdi ve antibiyotik şurup verdi öyle toparladı kızım şükür. Dediğim gibi duyduğum bütün takviyleride yaptım sarımsak zeytinyağı. Ihlamur pekmez göğsünü sırtını ılık zeytin yağıyla ovdum sıcakhavlu koydum neler neler yapmadım ama olmayınca olmuyor