myloves23 Taban katta yada bodrum katta oturup da rutubet sorunu çeken var mi hanımlar? Bi çözüm bulabildiniz mi?
busra_54 myloves23 benim de aynı şuan maf oldu ev badana yapılacak. Dışardan eğim olması gerekiyormuş yağmur suları falan duvara sızıntı yapmış usta gelecek bu hafta insalah . Nefret ettim yeminle alt katta oturmaktan. Bu arada dış cephemizde var
myloves23 86antikken sizde mi taban katta falan oturuyorsunuz? Bide şey diyorlar rutubet için tek çözüm dış cepheymiş galiba